Lite udda sexklubbar på QX

Jag råkade se en del olika klubbar på QX. Visst är det konstigt vad folk kan tända på? INGET FÖR KÄNSLIGA

Sparka mig

för alla oss som tycker att det är sexigt o se när en tjej slår ner en kille...där vi tänder rejält på att vara i det fysiska ubderläget o tjejer som gillar o va i kontroll fysiskt :)
 
Spark mellan benen

Bilden talar egentligen för sej själv! ...

Att bli sparkad eller knäad mellan benen om man varit ordentligt olydig och verkligen ska få lida.

Eller för de som njuter av att sparka eller knäa en tex en kille mellan benen.

Dominanta kvinnor i småland söker undergivna Män

En klubb för Dominanta kvinnor i småland och söderut i Sverige som söker genuint undergivna Män på alla plan.

Ett forum endast för Dominanta kvinnor och för UG Män att söka i registret INTE bli medlemm.
Detta är en klubb för Dominanta kvinnor här ska kunna diskutera om allt utan Mäns inblaning.

Prova smisk

En trevlig o seriös klubb för dig som är nyfiken o funderat på att få prova på smisk/pisk knyta seriösa kontakter inom det området.

Här kan du knyta kontakt med andra Dominanta,som kan tänka sig låta dig få känna på det du vill prova på,hur det känns att ta imot smisk/pisk utan andra krav..


Kommentarer
Postat av: Ponte

Men Pierre, du behöver inte dölja ditt rätta jag, det är bara att joina alla tre...

2007-07-24 @ 08:36:32
Postat av: Big Mummy

Ponte: jag är övertygad om att han redan är medlem. I fler därtill... Och hur kommer det sig att så många inlägg handlar om smisk? *biter mig i tungan*

2007-07-24 @ 10:52:29
Postat av: Pierre

Var för att göra Big Mummy glad!!

2007-07-24 @ 11:05:30
Postat av: Big Mummy

Då är det OK! Allt man gör för att hålla mig på gott humör är godtaget!

2007-07-24 @ 18:44:15
Postat av: Claes Mård

Hej! Det låter väldigt intressant med dominanta kvinnor,hör gärna av er tillen smisk villig kille på 45år.Claes

2008-01-10 @ 18:07:16
Postat av: Claes

Hej! Visst låter det frestande att få smisk! Hör gärna av er till mig för mera detaljer. Hälsningar Claes

2008-05-10 @ 22:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback