Lite andra frågor från läsare

Men jag fattar inte. Vem är du rädd för? Varför kan du inte skriva en helt ärlig blogg?

Jo men för det första så kanske man inte vill lämna ut allt. Men du har helt rätt. Jag skulle säkert kunna beskriva mer?

Hur skulle du beskriva ditt kärleksliv?

Jag lever ett väldigt destruktivt liv. På många sätt.

Du glider alltid undan din egen ensamhet när det ämnet tas upp. Vad är problemet?

Det är väl inget problem men det säger ju sig själv att man som singel i Sumpan är ensam på många sätt.

Du verkar sällan gå ut på gayklubbar. Varför?

Jag vet inte. Känns liksom som att jag inte hör hemma på dem. Men det gäller faktiskt mer i Sthlm än utomlands. Utomlands finns mer att välja på.

Det verkar som att dina föräldrar inte accepterar din homosexualitet och att detta är en sorg i ditt liv?

Stämmer....

Använder du ngn receptbelagd medicin?

Detta är en konstigt vanlig fråga men nej det gör jag inte.

Vad var det du insåg på det där böglägret i Danmark när du var ung?

Jag insåg att jag stod rätt lågt i rang i bögvärlden. Det är utseendet som räknas. Nu är man så van att man inte tänker på det. Men usch det var faktiskt en chock att inse det när man var ung och ny i svängen.

Vad du är fjantig. Om du inte trivs så är det ju bara att komma hem.

Ja om det nu hade varit så att jag vantrivdes så hade jag kommit hem direkt. Nu är det mera bara att jag längtar efter jobba. Trött på att plugga.  Just i detta ögonblick så kan nog inte min arbetsplats erbjuda de utmaningar som jag söker så då kan jag lika gärna stanna här. Och ja jag kommer hem till XXX.

Har du blivit ratad av ngn?

Ja men det har väl alla? Inget jag hänger upp mig på.

Varför tycker du att bögvärlden är kall?

Ja det är ju grovt generaliserande. Men visst det är en utseendefixerad värld där man är beredd att knulla med vem som helst bakom ryggen på vem som helst. Men sedan finns det ju säkert trogna par i Skövde, Östermalm och Luleå också.

Tycker du att det är kul med läsarfrågor?

Jo jättekul. Lite konfunderad varför människor skriver till mig.

Har du haft ngn pv som älskat dig?

Nej det har jag tyvärr inte haft. Jag har haft pv där jag har varit en bekväm övergång mellan några andra men nej ingen har faktiskt älskat mig. Värsta är att jag inte ens tycker det är sorgligt.

Tror du att du får en pv?

Egentligen inte men man måste ju säga att man inte gett upp hoppet. Och jag är inte säker på att jag vill ha någon ens.

Vem tröstar dig?

Jag vet inte

Vad skriver om du inte på bloggen?

Ja herregud det är ju en massa. Men som sagt, vem vill lämna ut sig själv?



Tack för alla frågor!!!

//Pierre

[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback