Illa berörd

Efter att flera läsare tipsat mig så upptäckte jag att min blogg finns som länk på diverse suspekta sexsidor.

Sökmotorerna funkar ju verkligen urdåligt. De kombinerar ihop en massa olika ord och gör en helt felaktig bedömning av sidan.

Sedan måste det väl länkas upp automatiskt på dessa sidor. För den som besöker min sida ihop att få incest eller djur6 till livs blir ju besviken.

Ja ok om nu en del sexsidor länkar till mig. Det är väl inte hela världen. Men fy fan för de där incestsidorna/djur6. Usch jag blir så illa berörd. Vill bara lägga ner. Vill inte förknippas med skiten.

Hittade en svensk sexnovell sajt. Där fanns en sexberättelse om hur sonen satt och läste MIN BLOGG och sedan kom pappa. Och ja nej fy fan jag tror jag spyr.

Men det är väl lika bra att skaka av sig och fortsätta...

Kommentarer
Postat av: Ponte

Så sexistisk är den väl inte, vi saknar detaljer... Är fransmän duktiga i sängen?

2007-07-01 @ 22:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback