Den bittra sanningen

Det blev ju lite olika gissningar. Nu kanske jag borde vara bekymrad över att Mamma E tror jag har sex i tvättstugan eller att fd Hemmafrun tror jag är medlem i Amnesty.

Det rätta svaret är: 3. Jag har haft förtroendeuppdrag för två olika politiska partier.

Detta kommer inte att kommenteras på något sätt. Och jag kommer stänga av alla telefoner så att Big Mummy inte kan kontakta mig.



1. Jag var hemligt förälskad i en kollega och gick in på toa och grät när han slutade.

2. I 18-19 års åldern var jag bisexuell och hade sex med både kvinnor och män.

3. Jag har haft förtroendeuppdrag för två olika politiska partier.

4. 2002 var jag aktiv i SLM (Scandinavian Leather Men) och skötte deras ungdomskvällar. Till Kusin C sa jag att jag var på bio.

5. Jag är passiv medlem i Amnesty.

6.  Förut förde jag dagbok över de få män jag träffar men pappret tog slut.

7. 2002 dömdes jag till dagsböter för att haft med mig för många cigg från åland

8. 2003 hade jag förhållande med en gift man. Han lovade att lämna sin fru men gjorde det aldrig så i augusti tog det slut.

9. Jag har en hemlig profil på QX för sexdejter.

10. Precis innan jag åkte till UK hade jag sex med Gustav i tvättstugan.

Kommentarer
Postat av: Towa

Jag skrattar så jag dör, jag vet varken ut eller in

Postat av: Kusin C

Vinner jag pris for att jag gissade ratt? :)

2007-07-09 @ 20:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback