Bekännelser om sex etc.

Ja här kommer den sista dosen av bekännelser från min kommentarsfunktion:

Postat av:

Jag fuskar med min deklaration varje år. Skitnervös hela tiden


Postat av:

Jag har ätit anti-depressiv medicin mot panikångest i ett år. Jag har inte berättat för någon. Nu har jag lyckats leva utan det i 2 månader. Jag törs inte berätta för någon om det.


Postat av:

I fuck my wifes brother. She doesn't know...


Postat av:

Jag ljuger även för mina bästa vänner.


Postat av:

Jag har betalningsanmäkningar hos kronofogden.


Postat av:

Ingen vet att jag är bög


Postat av:

Sex med min halvbror. Och jag är en man


Postat av:

Detta blir min 3e fettsugning


Postat av: Annika

Jag vill höra mer om XXXX...avslöjanden please!


Postat av: Suhrskan

big mummy........som gammal granne så vet och kommer jag ihåg trafiken. Oskuld och knappt rörd..vilket skämt!


Postat av: Big Mummy

Tack Suhrskan! Nu väntar jag bara på en undanflykt typ: "De var bara och kollade avloppet!" - men då vet vi ju alla vilket "avlopp" som kollades... :-/


Postat av:

hah!


Postat av:

Jag är med barn i sjätte månaden. Min pojkvän tror att det är han som är pappan. Men det är inte han utan en annan underbar kille som jag har strulat lite med. Min pojkvän vet inte om att jag har strulat med någon annan. Jag tänker inte heller berätta det för honom för jag vill inte förlora honom för att han är stormrik. Den andra killen är en fattiglapp, men han är söt, snygg och sexig. Mera än vad man kan säga om min pojkvän.


Postat av:

Min gifte chef som pröjsade för mina nya bröst var 20 år äldre än mig o hans fru var min mosters bästa vännina...

Postat av:

Jag knullar nästan med vem som helst


Postat av:

Jag vill ha sex med en äldre man bara för att få känna mig som en riktig slyna. Ska förverkliga det snart.


Postat av:

Jag älskar min pojkvän över allt annat. Men jag har varit otrogen mot honom flera gånger med en massa olika killar, senast på midsommarafton. Han vet inget och ska inget veta. Konstigt nog har jag inte ens ångest.


Postat av:

Jag vill slå min man gul o blå med en skinnpiska


Postat av:

Jag dumpade och lämnade min förra tjej i sticket när hon blev med barn. Nu har jag gått under jorden och lever i en annan stad med ett nytt namn. Hon tror att jag gick bort i tsunamin nere i Thailand.


Postat av:

Jag bara ljuger hela tiden om allt. Jag är så jävla rädd för sanningen.
Jag är ensam. Alltid ensam. Jag ljuger på jobbet och låtsas som jag har vänner.


Postat av:

Misslyckande. Jag bara misslyckas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback