Återkomsten

Nu är det klart. Jag lämnar Frankrike i slutet av september. Åter på jobbet 1 oktober

Varför?
Det var förbannat intensivt i Oxford. Jag har liksom aldrig fått tillbaka energin känner jag här. Jag tog ett snack med skolan och då visade det sig att i dagsläget finns det ingen annan inbokad på min nivå efter den 1 oktober. Ja och då var det ju inte så mycket att tänka på.

Jag återgår till min gamla tjänst på XXX.......






























Mina två offer:
Jag har otroligt dåligt samvete över att detta påverkar två personer:

1. Min kollega som har hyrt min lgh och får barn i augusti. Han varit helt kanon på alla sätt och viss. Och den 1 oktober slänger jag ut honom.

2. Min ersättare på jobbet. Jag känner henne inte men alla säger att hon är kompetent och vråltrevlig. Bortom mitt förstånd att man släpper henne....

Kommentarer
Postat av: Västmanländska i Skåne-exil

Oj då! Tänk så det kan bli. Men du verkar ju nöjd och glad med din utlandsvistelse och det är ju ingen skam att komma hem. Ska upp och jobba i Stockholm i slutet av oktober så då kanske vi hinner ses! Ja, fast det är ju långt tills dess förstås.

Postat av: Suhrskan

Välkomen hem igen .......och när dricker vi vin då? typ den 2 oktober? *asg*

2007-07-17 @ 18:06:09
Postat av: Big Mummy

Ja herregud, men varför behåller de inte din ersättare - hon kommer ju ändå att behövas eftersom att du kommer att tillbringa dagarna med att: röka, fika, gå på lunch, röka, fika, gå hem tidigt eftersom att du kom så sent...
Fast det är trevligt att du kommer tillbaka till La Suede igen. Känner ingen som är så lättövertalad till att åka ut till Ikea och mumsa köttbullar och titta på möbler! :-)

2007-07-17 @ 22:25:53
Postat av: Suhrskan

herregud är det en bögnojja???
Att åka till Ikea och mumsa köttbullar och glo på möbler?????

2007-07-17 @ 22:32:55
Postat av: Big Mummy

Om det är en bögnojja? Har påven balkong!?! :-) Dessutom vimlar det av snygga karlar på Ikea så det är inte bara möbler man glor på! ;-)

2007-07-17 @ 22:46:41
Postat av: Suhrskan

*skrattar*

2007-07-18 @ 07:38:48
Postat av: f.d hemmafrun

Jag säger bara; äntligen kan vår "sup,skvaller,skratt,spankväll" bli av. kram

2007-07-18 @ 10:22:03
Postat av: Mamma E

Då kanske äntligen dendär "kryssningen" som du har lovat mig bli av. Vad sägs om sushi till lunch den 1 oktober?

2007-07-18 @ 16:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback