Ammmande, nudister och annat löst folk

Miss E har åter igen skickat mig en massa länkar och en ingående beskrivning över läget med bebisen. Avslutar gör hon med: "Du har väl aldrig haft något i dig som rör på sig?".....

Nu ska Miss E åka ut till Mamma E på hennes chateau i Norrtälje. Eftersom Mamma E inte har tillgång till Internet just nu så skulle jag ju kunna skriva nedgånget torp istället för chateau men jag är en vänlig människa.

Men som gravid måste ju Miss E äta väl? Hoppas det finns en McDo nära torpe..chateauet!

Måste få med Fru P på banan så hon tar sig an Miss E och det här med amningen. Jag har kraftigt tackat nej till att delta i amningen. Räcker med att jag antagligen får se bilder i pressen på när Big Mummy exponerar sina bröst i Pride Paraden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback