Uppe

Ja men nu kom jag upp ur sängen i alla fall....

Kommentarer
Postat av: Big Mummy

Men det var väl på tiden?!? Vad är det för slö utbildning du går på egentligen? Sovmorgon som heter duga och lediga onsdagar!

Tror jag ska kontakta CSN och meddela att det där verkar vara västa vilohemmet!

2007-01-22 @ 11:14:36
Postat av: Pierre

Alla mina kollegor kan nog vittna om hur morgonpigg och hårt arbetande jag är

Postat av: Anonym

Tillåt mig småle...nej förresten GAPSKRATTA...*Skrattar så jag nästan kissar på mig*

2007-01-22 @ 11:32:26
Postat av: Hemmafrun

Mitt alisas försvann visst på min kommentar...men det är jag som SKRATTAR läppen av mig...

2007-01-22 @ 11:32:56
Postat av: Kusin C

Dina kollegors vittnesmål verkar ju vara väldigt värdefulla, men ja ja i alla fall sanningsenliga.
Själva har man varit på jobbet sen 7,15

2007-01-22 @ 11:57:25
URL: http://lacamillainamsterdam.blogspot.com/
Postat av: Big Mummy

Kanske inte läge att kontakta dina kollegor när du behöver alibi om var du befann dig före 10 på morgonen - det var med största sannolikhet INTE på jobbet...

Här dyker sanningarna upp som vore de pärlor på ett radband!

2007-01-22 @ 21:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback