TV

Min snälla brittiska granne har lånat mig en TV. Är inte riktigt vilka kanaler man ska få in med markbunden sändningar men nu har jag några kanaler.

Gick till Argos och köpte en bordsantenn och en fjärrkontroll. Argos var ju en riktig upplevelse. Deras katalog är ju tjockare än bibeln. Men fan va smidigt det var.

Man gick fram till en automat och slog in numren på de varorna man vill ha och så betalade man med sitt kort. Sedan tog man sitt kvitto till utlämningen där varorna kom på ett band. Detta är ngt Claes Ohlson skulle ta till.

Kommentarer
Postat av: Karin i London

jo, tack, argos borjar man bli van vid. jag misstanker att min sambo skulle handla mjolk och kalsonger dar om han kunde. uuuuuuuu, bla for argos

kram pa dej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback