Time

Dags att packa ner datorn. Vet inte när jag kommer vara uppkopplad igen!

Kommentarer
Postat av: emilia

hejsan. har sagt det många gånger förr men kan inte låta bli att säga det igen. är tok förtjust i din blogg (och ditt liv då?)! ha det nu toppen :)

Postat av: Big Mummy

Så var min lilla hjältinna utskjutsad till Arlanda, avpussad, avvinkad och bortflugen.

Herregud, vem ska jag nu skälla på? Vad ska jag nu förfasas över? Min stackars pojkvän kommer väl vara ett nervöst vrak när du återvänder till Sverige. Får nog besöka UK någon gång för att avreagera mig...

Hoppas du kommer att trivas i England; jag älskar mitt kära Storbritannien som den anglofil jag är och hoppas du kommer göra detsamma.

Lycka till, och puss på dig min kära hjältinna!

2007-01-13 @ 16:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback