Shoppa

Innan jag började storstädningen idag så tänkte jag att jag skulle besöka en supermarket som jag har sett från Londonbussen. Affären heter COOP och ja det är visst samma princip som den svenska.

Så jag satte mig på den gröna dubbeldäckaren som jag visste gick förbi där men jag var fan inte säker på var. Så jag missade hållplatsen. Bing bang bom så var vi ute på motorvägen. Jag hamnade ute i parkeringsmeckat som är en stor parkering där det är meningen att man ska ställa bilen och sedan ta bussen in till stan.

Ja det blev till att brumma tebax. Hittade lite trevliga rengöringsprodukter till både kök och badrum. Gick ju åt rätt mycket. Men tyvärr tror jag inte att ordningen håller i sig.

Trivs bra i huset men just den där med ordningen kommer jag inte stå ut med i längden får nog bli ett annat hus till sommaren. Fast detta har ett jävligt bra läge och alla sköter ju sig själva så det funkar rätt bra.

Ja nu ska jag läsa management lite. God natt.

Kommentarer
Postat av: Västmanländska i Skåneexil

Har så vansinnigt tråkigt på jobbet just nu - det är därför jag hänger på din blogg hela tiden. Du borde se det som din plikt att skriva ofta så att det finns nya saker för mig att läsa :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback