Power shopping

Ok lördagar är så klart den stora shoppingdagen så även i Oxford. Var fullt med folk.

Jag och britten började med att besöka fotobutikn han jobbar i sedan sv'ngde vi förbi Primark där jag köpte 4 svarta tshirts á 2,50 styck. Sedan till Argos och köpte en ångkokare för 12 pund.

Avslutade med lite intimprodukter på Supersave. Britten fick sedan rusa iväg till Heathrow då hans japanska fv landar vid 15. Han verkar rätt hårt hållen.

Har en känsla av det blir en grekisk afton i London ikväll....

Kommentarer
Postat av: M L

Aaah låter nice med grekisk afton : ) Repeat after me ; Thelo ena gambro!!!

2007-01-27 @ 17:11:57
Postat av: Big Mummy

Om det betyder "Jag är en slampa, jag är en slampa!" så borde detta mantra upprepas tills tungan kroknar i munnen!

När det gäller vissa kan man inte vara tydlig nog, jag menar din egen tunga i din egen mun!

2007-01-28 @ 11:18:44
Postat av: Kusin C

Jaha så blev det lite Dolma's då...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback