Kasst knull men fin lya

Egentligen skulle man gå in på en massa snuskiga detaljer för att jaga iväg mina känsliga kollegor men man skulle ju ändå har Fru P och hemmafrun som kräver en powerpoint presentation.

Ok sexet var kasst och då menar jag verkligen kasst. Ja nääää herregud, inte ens jag kan gå in på detaljerna.

Men satan vad han bodde fint i Islington. Ett sånt där smalt townhouse. Allt smakfullt inrett. Badrummet gick helt i marmor. Kände mig som en drottning i badkaret.

Måste få kontakt med Croydon-Helena så vi kan ha lite terapi!!!

Kommentarer
Postat av: Annika

De e bara att välja...fint badkar eller fint knull...synd man inte man fa bada eller hur?

2007-01-21 @ 22:32:28
Postat av: Kusin C

JA men du skulle ha plockat med dig något som kompensation, fast fortsätter det i den här stilen kan du snart ha garage sale, men då slipper du jobba extra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback