In the UK

Ja vi väntade på att få landa i all evighet tycker jag. Vi stod fan still i luften. Och sedan var det kö på marken.

Lyckades hitta mitt bagage. Var en jävlig tur att jag hade printat ut var Oxfordbussen gick ifrån för dne infon fanns fan ingenstans.

Råkade åka för långt med flygbussen och fick ta lokalbussen tebax. SMS:ade killen som jag hade fått nr till att jag blev sen. Fick då svar att han satt på puben men dörren stod öppen och jag skulle knacka på ett rum för att få nyckeln.

Som tur var så fanns det två kineser på plats. De talar urkass engelska men de bjöd mig på kinamat som innebar 1000 olika tallrikar som de svängde i sig från med van hand..

En av dem ska visa mig Oxford.

Ja huset är som jag förväntade mig jävligt trashigt men rummet är ok. På tredje våningen med riktiga slingriga trappor upp!!

Ligger dock nära centrum och 2 min till Londonbussen så det verkar ok. Lugnt typiskt brittiskt radhusområde

Kommentarer
Postat av: Helena

Välkommen!!!

Postat av: fru P

skönt att höra att allt gått bra ....du är ju så resvan och så världsvan du är. kram

2007-01-13 @ 23:02:58
Postat av: Pierre

Tack båda två!!!!!!!!!!

2007-01-14 @ 01:26:36
URL: http://oxford.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback