Herr Irland

Ja nu har jag träffat irländaren. Jo men han verkar ok men lite skum. Han är fixerad vid att allt ska vara hälsosamt. Han har satt en renare på duschen och ångkokar sin mat.

Alla problem kan lösas med att man tar ut sina amalgamfyllningar tyckte han.

Inte så snyggt ansikte men får för mig att han har en snygg kropp. Är säkert ett bra knull bara man tejpar igen munnen.

Jag lyckades knata iväg till den lokala indiska restaurangen och tog med mig mat. Bad om något kryddstark och nog fan fick jag stark mat så det räckte. På väg att svimma av när jag åt men det var fan gott i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Big Mummy

Undvik för allt i världen alla indiska maträtter som innehåller ordet "vindaloo". Det är så satans starkt att det till och med svider i rumpan dagen efter.

Kom ihåg att jag varnat dig, så inga sådana krämpor kan någonsin skyllas på vindaloo!

2007-01-18 @ 21:31:22
Postat av: Helena

När vi ses får vi ta en korma istället... mild och fin

Postat av: Pierre

Ja Helena vi måste ses snart

Var ngt sydindiskt jag åt men var gott

2007-01-18 @ 23:56:50
URL: http://oxford.blogg.se
Postat av: Kusin C

Madras är också skitstarkt, nu är det inte madrass som i en slampa utan curryn heter så! Åh har inte ätit indiskt på en månad tänk vad du inspirerar mig till attäta ditt fel att jag är tjock!!

2007-01-19 @ 17:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback