Greker

Mamma E har rätt...de är bara uppblåsta varmluftsballonger.

Men var ändå mycket trevligt måste jag säga. Ytterligare ett flashigt kvarter. Hyran på lägenheten var 5 000 pund per månad.

Något som ändå slår en här i England är ju de skarpa gränserna mellan fattiga och rika. På vägen in till London så passerar man dessa trista hörhusområden. Blanda annt kör man förbir ett husvagsområde där det ser ut att råda total misär men bara 500 meter och runt en hörn så möts man av dessa pampiga vita bostäder rmed en park i mitten.

Kommentarer
Postat av: Fru P

Nu är det slut på triste kvällar med endast TV och Soffa som sällskap eller?

2007-01-28 @ 09:56:18
Postat av: Big Mummy

£5000 per månad?!? Äntligen har du kravlat dig upp ur Onslow-träsket och börjat spela på min planhalva!

Willkommen, Bienvenue, Welcome!

2007-01-28 @ 11:22:56
Postat av: Mamma E

Har jag verkligen sagt så? Då är det ju tur att "svärfar" inte har hört mig.

2007-01-28 @ 21:15:58
Postat av: Kusin C

Ja men nu var det ju som ett besök hos Hyacinth fast hurvida han försökte gömma Kusin P för grannarna vet jag inte, nu är han tillbaka i Onslow träsket igen.

Postat av: Big Mummy

Fast nu har ju K.P. varit och shoppat städpryttlar för en ansenlig summa pengar, så nu ska det kanske bli lite finess på boendet. Blir nog ett mellanting mellan Onslow och Hyacinth...

Vi får väl hoppas att den snåle indiern inte ser det som en standardhöjning och chockhöjer hyran för de stackars studenterna!

2007-01-29 @ 11:56:41
Postat av: Kusin C

Jag har redan föreslagit för Kusin P att han borde bli städ-Gestapo i huset. Han verkar vara på god väg för han sätter upp lappar och frågar när nästa ska städa. Förhoppningsvis får han stanna kvar i huset tiden ut. Jag ser det framför mig, plus att det konstant förmodligen luktar kina restaurant där. Men Big Mummy kan inte du och dit och ge dem lite training i städning, du var väl Ajax drottningen?

2007-01-30 @ 10:48:34
URL: http://lacamillainamsterdam.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback