Will and Grace



Häromdagen slog det mig hur lik Kusin C är Grace in Will and Grace. Ja alltså till sättet och inte kroppen.
Lite bevismaterial:

1.
Jag: Usch jag har blivit dumpad. Jag trodde detta var den rätta.
Kusin C: Ser jag sexig ut när jag äter chips.
Jag: Ja men hallå, han bara dumpade mig som en smutsig näsduk!!!???
Kusin C: Jasså, ja men det viktigaste är ju att man inte blir tjatig om sånt.
Jag: Ja men det hände nyss.
Kusin C: Jo jag ser sexig ut med chips.

2.
Jag: Jag är alldeles slut efter att ha flyttat grejer i 12 timmar in i den nya lgh.
Kusin C: Va jobbigt? Vaddå bar du själv?
Jag: Ja men men vem skulle bära?
Kusin C: Men det låter man ju andra göra. Jag är ju upptagen med att styra jobbet.

3
Kusin C: Jag har gått ner 22 kg
Jag: Ja men va kul
Kusin C: Du borde också gå ner. Du är ju inte direkt vacker.
Jag: Ja men jag försöker ju
Kusin C: Ja men försök hårdare.


Fast är det Grace eller Magica de Hex hon är lik?

Kommentarer
Postat av: Big Mummy

Stackars dig, tur du har lilla mig, en ömsint och förstående människa! :-S

2007-02-16 @ 18:07:38
Postat av: Kusin C

JAg hoppas att du inser big mummy att detta är lögn och osanning!!!!!!!! Har inte gått ner 22 kg, säger alltid till Kusin P att jag är mycket tjockare, och han kallar mig tjockis. Dessutom var jag helt stödjande på telefon och msn när han blev DUMPAD. Och du Big ummy fick väl vara med och sruva bokhyllor efter flytten och transportera honom till IKEA, men visst han gjorde allt själv! Hoppas han pappa inte läser det här, han anske skulle känna sig lika kränkt och edsen som jag!!

2007-02-16 @ 18:18:45
Postat av: Kusin C

Förreseten är jag hellre Magica de Hex, henne är det lite fart i, om jag bara kunde trolla också..

2007-02-16 @ 18:20:49
Postat av: Big Mummy

Magica de Hex rules! :-)

2007-02-16 @ 19:14:55
Postat av: Fru P

det där saknar jag det är ingen som diktar ihop något på jobbet nu!!

2007-02-16 @ 23:45:09
Postat av: Magica de Hex

Ja jag verkar ju drabbas vart han an befinner sig! Njut pa avstand Fru P.

2007-02-17 @ 01:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback