Vanliga frågor

Har kokat ihop lite frågor jag fått på mejl:

Längtar du hem? Nej jag har ju faktiskt bara varit här 5 veckor.

Pluggar du mycket? Ja jag pluggar fan för mycket. Det blir liksom ingen tid över till annat.

Har du några vänner? Ja alltså jag har ju lärt känna lite folk men det är liksom kopplat till den andra frågan. Jag liksom bara pluggar.

Hur engelsmän i sängen? Så jävla kassa att jag skulle kunna lämna landet.

Kommer du resa runt i UK? Ja jag skulle vilja men vet inte var och när. Och i ärlighetens namn har jag fan inte råd.

Blir det ngt extra jobb? Ska på en intervju för Halifaxbank men jag tror inte jag har tid att jobba.

Mest syndfulla du har gjort? hehehhe ja mmmmm hur ska man rangordna sånt.

Nöjd med boendet? Jo men det är ok men det är liksom allt. Bra läge och så.

Vem fan är Yassin och Miss T? Ja men jag håller deras identiteter hemliga för att fritt kunna skriva om deras kinky lekar.

Saknar du jobbet? Jag saknar mina kära små kollegor.


Värsta som hänt? Har en liten familjekris som gör mig bekymrad och kan kännas lite jobbigt att vara borta.

Kommer ingen och hälsar på dig? Nääää verkar inte som det men kanske kommer fler till våren...


Kommentarer
Postat av: Kusin C

Men jag kommer ju en sväng och underhåller dig och Lovisa, betyder det ingenting??????

Postat av: Pierre

Ja men sjalvklart betyder det allt

2007-02-19 @ 13:13:32
Postat av: Ponte

Om engelsmännen är så kassa i sängen, måste jag dit och personligen verifiera det...

2007-02-19 @ 14:02:33
URL: http://pontec.blogspot.com/
Postat av: f.d hemmafrun

Men du se det såhär. Du är där för att lära och då kan väl du lära engelsmännen...ge och ta heter det visst...kram

2007-02-19 @ 14:06:23
Postat av: Pierre

Tro mig de ar sa javla kassa. Det ar som att knulla en DUKA-affar

2007-02-19 @ 14:21:32
Postat av: Kusin C

Och du har t o m gett dig på en duka affär, trodde du höll dig till levande ting i alla fall!

2007-02-19 @ 14:51:13
URL: http://lacamillainamsterdam.blogspot.com/
Postat av: Big Mummy

En kompis till mig (jo, det var faktiskt inte jag) hade ett katastrofknull härom veckan som han beskrev som följer: "Det var som att nuppa med Alva Myrdal."

Kanske är så du menar?

Fast skrapar du på ytan så borde du väl kunna hitta de mest obskyra fetishister "over there"! Har aldrig hört talas om någon svensk politiker som ligger avtuppad i sängen med en nylonstrumpa runt halsen och en stor apelsin i käften.

OBS! Därmed inte sagt att du ska prova detta!!!

2007-02-19 @ 17:27:42
Postat av: Pierre

Alla vet att jag är för oskyldig för sånt!

2007-02-19 @ 19:03:29
URL: http://oxford.blogg.se
Postat av: Big Mummy

Törs inte tänka på vart du stoppar apelsinerna...

2007-02-19 @ 19:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback