Hemlängtan

När jag chattade med hemmafrun så fick jag lite hemlängtan efter mina kollegor

Vad skulle jag inte göra för att:

En gång till få antasta fotot av min enhetschefs make när ingen tittar på.

Lyssna på Farbror C:s otroligt ingående genomgång som tar 99% av avd mötet.

Lyssna på Polskan beskriva sitt liv som Via Dolorosa
What you want, when you want it
Varje måndag presentera mig som nyanställd för Furan

Rata Yassin när han slänger sina lystna blickar mot mig och samtidigt se miss T bli svartsjuk

Skälla på mammorna för att vara fullla, nakna, blödande, flirtiga i tbanan

Se på när Fru P oljar in den naiva Macho

Håna Miss E för att börja varje arbetsdag vid lunch

Lyssna på ngn av farbror R:s kloka ord (ja nu har jag nog fått en stroke)

Upplysa avdelningschefen om att det är en arbetsplats och inte en toplessbar

Nonchalera en att-göra-lista från halländskan

Låtsas räkna points med Gullan

Gå igenom vad man använder en sling och tolvpack gurkor för lill-aktuarien

Allmänt håna oldis-aktuarien

etc etc.....

Kommentarer
Postat av: Halländskan

Vi saknar dig åsså! Det finns ingen som hånar en längre, känns lite tamt. Fru A försöker så gott hon kan, men ingen kommer upp i din spydiga klass!

2007-02-26 @ 08:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback