Frågor på mejl

Vem är den snygaste engelsmannen? Oj jag kommer inte på någon. De har många snyggingar på TV. Fast njaaa de är kanske lite väl plastiga. Men det finns en som jobbar på M&S food som är helt underbar. Han jobbar med self service så jag går alltid dit.

Vem vinner Melodifestivalen? Ingen aning. Inte riktigt föjlt det i år.

Följer du nyheterna i Sverige? Nja rätt dåligt men Kusin C brukar läsa alla nyheter och så uppdaterar hon mig.

Vad saknar du i Sverige? Min lägenhet. Svensk mataffär.

Hur tar du dig till skolan? Åker buss men skulle väl kunna gå på 20 min men jag är så sömnig på morgonen.

Praktiserar du safe sex? Ojjaaaaa avhållsamheten är ju säker sex

Kommentarer
Postat av: Big Mummy

Avhållsamhet? Du?!?

Du får fan sluta att räkna stunderna du uppdaterar din blogg som "avhållsamhet"! Hela du är ju som ett rullande 24-seven-sodom-och-gomorra-institut!

2007-02-24 @ 22:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback