Böcker

Vi har fyra huvudböcker som är konstruerade för de stora examen. Men vi måste läsa andra böcker också men det är väldigt svårt att bestämma vilka man ska läsa. Jag har bestämt mig för att läsa chefsexaminatorns bok. Det kan ju inte vara fel?

Och så måste man läsa affärspressen. Och där känner jag ju att jag måste läsa på för att förstå the UK market. Till exempel har McDonalds helt övergett nyttigheterna. Man drog tillbaka allt efter 9 månaders marknadsföring och nu har man profilerat som försäljare av ja fet och onyttig mat. Är ju ärligt i ala fall.

Kommentarer
Postat av: Big Mummy

Det tycker jag var ett klokt beslut. Ingen vettig människa går ju till McDonald's för att äta nyttig mat! Vill jag ha mini-morötter och sallad, då finns det andra restauranger som är oändligt mycket bättre. McDonald's ska servera hamburgare med pommes, det är liksom deras signum! Deras logga är ju t.o.m. gjord av pommes!

2007-02-06 @ 10:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback