3 veckors summering

Ok nu har jag varit här i tre veckor. Snodde denna utvärdering från en resesajt:

Bästa med vistelsen: Skolan är nog mitt bästa val. Alltså det är tufft som fan men det är kvalité och man lär sig verkligen.

Sämsta beslutet: Ja det var nog att vara ärlig och anmäla mig till County council. Kan ju bli att jag åker ur huset pga det.

Hur tog du dig dit? Med SAS för 700 spänn

Gillar du platsen? Ja jag är glad att jag valde Oxford istället för London. Är en lagom stor stad. Gillar den verkligen. Och visst är närheten till London ett plus.

Bästa maten? Ja det måste vara dne indiska maten som jag har ätit här.

Favoritaffär? Det måste väl vara Argos och Primark som jag verkligen gillar. Argos är som ett bra Classe Ohlson och Primark en billig HM med kläder jag kommer i.

Sexuella missen? Usch nu känner jag Mamma E:s hornhinnor på mig. Jo men det har varit en del av den varan. Ja typ allt som haft med London att göra har varit kasst.

Vet någon allt du har gjort under resan? Njaaa ALLT vet väl ingen.
What you want, when you want it

Kommer du återvända till ditt hemland? Ja absolut

Kommer du hem med ngt nytt? Ja en examen i marknadsföring

Jobbigast med resan? Den stora mängden studier. Det blir liksom ingen fritid alls. Jag bara pluggar o pluggar.

Vad bekymrar dig om situationen hemma? Att de har hittat en hårt arbetande kvalificerad ersättare på jobbet. Ja då jävlar.

Lärt dig nytt språk? Nää men försöker anamma en brittisk dialekt plus lära mig alla jäkla ord de använder här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback