Spelmissbruk och dålig addition

Gullan och Fru P har lagt ihop två och två...och fått fram fem. De tror att jag håller på med något skumt idag.

Gotländskan vill nu kallas Dark Horse. Fru P bekymrar sig över att jag dricker pulvercappuccino för det innehåller transfetter och jag kanske blir en transa imorron. Tänker alltså komma som Dark Horses onda tvillingsyster White Horse (??!!).

Gick in på en spelbutik och köpte en mus till laptop. Är en sån där hysterisk ungdomsbutik där man känner sig som en gammal gubbe. Noterade att butiken har öppen 8 till 20 på julafton. Snacka om spelmissbruk.

Jag tycker dagens ungdomar ser väldigt bekanta ut. Det bara skriker 80-tal om dem numera. Ett mode som jag aldrig trodde skulle komma tillbaka.

Kommentarer
Postat av: tiffaany

Hej! jag brukar gå in på din sida och läsa, men jag har märkt att du inte har bloggat på ett tag *ledsen*
Blogga gärna mer :D *ler*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback