Sjukdom

Inte helt kurant så det blir inte mycket bloggande idag. Herregud, jag håller på att bli en sån där bloggare som bara pratar krämpor.

Några korta observationer:

1. Kanal 5 har för långa reklampauser.

2. HMs reklam för puch-up behå är skrämmande när hon ser ut som ett lik under lakanet.

3. Jag är säker på att jag är bög.

4. Hade en mycket bra teori om min granne men Gullan säger att jag överdriver.

5. Gotländskan är en liten mirakelarbetare på jobbet. Alltså, ingen vill väl erkänna sånt. Men tänk er att ersättas av någon slags superkompetent människa typ en korsning mellan Antonia Ax:son Jonson och Moder Teresa. Och sedan måste du återvända och se denna varelse i arbete!!! Tro mig, det är plågsamt.

Men hon ska fan inte bli roligast. Så snart jag är tebax på benen ska jag säga massa roliga saker på jobbet. Och hon får aldrig mina mammor. De försvarar jag som en vild lejoninna.

Nu åter i säng. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback