Sex och greker

Mamma S sa idag att min blogg var för ekivok för Tant Kokko. Nu tycker jag väl inte att den är så snuskig men man får väl leva upp till det ryktet.

När jag läser alla mina gamla bloggar så inser jag att jag har en sexuell åkomma/skada som drabbar mig då och då. Så även nu. Jag blir alltid lika panikslagen. Måste lära mig att sluta med sånt där. Ja alltså kanske inte sluta men ta det lite lugnare.

Madame X har alltid lärt mig att greker är inget att ha. När jag går igenom mina bloggar så dyker två greker upp. Jag måste alltså instämma: Greker är verkligen inget att ha.

Varför har jag skrivit så hemligt om saker och ting? Nu kommer jag inte ihåg vad jag har gjort. Enligt bloggen hade jag en spansk extas den 23 maj men inte fan kan jag komma ihåg vem det var.


Kommentarer
Postat av: Big Mummy

Nu måste jag ju inleda ett försvarstal här på bloggen! Du försöker påskina att JAG är värsta slampan, men jag säger då det: Hade JAG haft sex med en spanjor den 23 maj och dessutom varit i fullständig extas - nog fan hade jag kommit ihåg det!

Men det är klart, om man har påhälsning av fler karlar på ett år än vad som passerar i dörrarna på Centralstationen - då är det kanske inte så konstigt att minnet sviker.

Nu ska jag be 15 Ave Maria för din förtappade själ!

2007-12-12 @ 15:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback