Sex med okända män

I sista minuten informerades jag om att Furan skulle vara med i Idol i fredags. Ja alltså i publiken och inte på scen. Men inte fan såg jag henne på reprisen heller. Ok jag kollade inte så noggrannt på reprisen. Ja ok då jag kollade inte alls på reprisen och jag såg knappt sändningen i fredags heller. Men nu måste jag ju komma på någon lämplig kommentar. Kanske ska jag säga att hon smälte in bland tonårsflickorna?

Irländska Rachel tycker vi ska öppna en bastuklubb i Montpellier. Ja jag kan verkligen inget om sån verksamhet. Men jag skulle ju kunna fråga Big Mummy. Fast det skulle bli för många tyska inslag med läder och sånt. Aldrig någon hit i Frankrike.


Speaking about Big Mummy. Jag vet inte vad som tagit åt kärringen. Har inte hört av henne på evigheter. Kan man få sina telefonrättigheter indragna på Nämndemansgården? Jag är så orolig.

Jag verkligen älskar serien Nord och Syd. Varför går det bara en gång i veckan? Kirstie Alley gör en fantastisk insats som den fanatiska Virgilia som kämpar mot slaveriet. Det visar verkligen vilken karaktärskådespelare hon är och att hon förtjänar bättre roller än "Se vem som snackar nu".

Min personliga favorit är dock Ashton. Hon är rik, elak och ligger med massa män. Påminner mig om Big Mummy fast BM är ju inte elak.

Kommentarer
Postat av: Ponte

Bastuklubb låter som en bra business, det är bara att beställa ett par slings, en pall glidmedel och sätta igång!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback