Rapport

Herregud vilken sömnig helg jag har haft. Ibland har jag undrat om jag är sjuk men känner mig frisk, bara väldigt sömnig hela helgen.

Igår fastnade jag framför 80-tals serien Hemliga Armén som visat sig vara en rätt ok serie. Kämpade för att hålla mig vaken för att kunna se slutet.

Lyckades faktiskt få tag på Mamma E per telefon igår. Men min "systerdotter" som hon passade slängde bara på luren hela tiden. Hon verkar ha ett riktigt häftigt humör. Vem som är mormor till det barnet behövs det ingen DNA-test för.

Igår snackade jag med Rachel i telefon. Var verkligen skitkul att få snacka med henne igen. Jag gör allt för att övertala henne att starta ett megaföretag i Montpellier så kan jag flytta ner och bli hennes marketing manager. Känns dock inte som det kommer inträffa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback