Porrfilm och statliga sexnovelltävlingar

Nu sitter jag och försöker sammanställa mina franska bloggar till en pocket och minnen bara flöder över en.

Det finns en speciell händelse som inträffade på Bellecour i Lyon. Det var nog ett av mina mest erotiska ögonblick. Det förbjudna och överraskande spelade en stor roll. Enligt Big Mummy så går alla porrfilmer ut på att man har sex med pizzabudet eller receptionisten. Och detta var verkligen en ren porrhändelse.

Ok jag var bitter som fan att det inte hände igen men denna händelse har etsat sig fast i mitt minne av någon anledning.

Om du nu är sugen på porrnoveller så har statliga Folkhälsoinstitutet utlyst en tävling om sexnoveller som går ut på safe sex. Jag har ju alltid sagt att jag borde jobba där. Nu kan man också rösta på sin favorit.

Här är kandidaterna:

Som vackraste mörkret av Staffan

Nyinflyttad av Fredrik

Kupékamraten av Daniel

Vi måste vara rätt ensamma i Sverige om att ha statliga sexnovelltävlingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback