Pedofilens vidriga ansikte

I torsdags satt jag på jobbet och diskuterade problemet med pedofilsajter som länkar till min blogg. Jag fick rådet att jag ändå skulle testa och mejla dessa sajter och be dem ta bort min blogg.

Dessa sajter har en knäpp sökmotorer som misstolkar texten på min blogg. Scrolla ner för att läsa om problemet.

Så på kvällen gick jag in på dessa sidor för att leta efter en kontaktadress. Ja bara besöka sidan är kanske olagligt. Det borde det vara.

Det var ta mig fan det vidrigaste jag har sett i mitt liv. Jag kan inte finna ord över hur äckligt och hemskt det var att se 4-5 åringar bli penetrerade och sedan män ha sex med djur.

Självklart är detta inget man vill tänka på men man måste ju fan göra något. Jag ska hitta något att engagera mig i. Om jag minns rätt så är ju inte djur6 ens olagligt i Sverige om djuret inte kommer "till skada".

Ja detta ska bli min nya mission i livet.

Kommentarer
Postat av: maria vuitton

FY FAN det där är det vidrigaste som finns! Såna där är inte ens människor! Nästan alla människor är lika mkt värda, men inte dem!

Postat av: Okänd

Att sätta dit dessa svin är snudd på omöjligt men för varje man som åker dit finns det en mindre som kan plåga dessa barn, för det var en plåga.

2007-12-29 @ 08:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback