Naken man framför kameran

Ikväll fick jag kontakt med en fd kollega. Han var med när jag för ett antal år sedan bjöd hem min avdelning till en smaklös fest hemma hos mig i Hallonbergen (min dåvarande lgh). Hur som helst, det var väl inte så många som kom och ännu färre imponeras över mina tafatta försök att anordna en fest.

På slutet var några kvar inklusive denna känsliga och oskuldsfulla kollega. Tänk dig Bambi med skygglappar.

Av något outgrundlig anledning bestämmer jag för att visa hur en webbkamera funkar. Jag klickar in på en chat och vi får då beundra en kille i Uruguay som onanerar. Och då menar jag verkligen på det mest grafiska sätt du kan tänka dig med den stora finalen och allt. Nu efteråt har jag insett vilket trauma detta var just för denna stackars kollega. Och ikväll slog det mig att alla som såg webutsändningen har sagt upp sig. Det är ett omen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback