Lundstedt och bögar ska få ge blod

Tid

Att föra över mina bloggar till word och sedan publicerat som pocket har tagit min tid. Jag har liksom fastnat framför datorn och inte märkt hur timmarna rusar iväg. Tyvärr går det inte att köpa min sista pocket för det är något fel på betalfunktionen. Ska bli så skönt att få båda böckerna och kunna arkivera dem för gott. Det har också varit enormt emotionellt att behöva läsa sina gamla bloggar. Det är något som jag inte har gjort innan. Fan va jag minns grejer och hur man tänkte. Känner mig så låg just nu över det emn ska inte gå in på det.

HIV

Så Andreas L har gått ut och berättat att han har HIV. Strongt gjort av honom. Det är nog en sjukdom som många har glömt bort. Samtidigt läste jag att Socialstyrelsen vill häva förbudet för homosar att ge blod men det ska vara 6 månader karantän på blodet. Men jag fattar inte. Hur säkra är det där blodtesterna egentligen?

Josh

Överallt möts jag av reklam för Josh Grobers nya skiva. Han påminner mig om nordirländaren. Han var fin *suck*.

Julen

Jag åker hem till jul som vanligt. Alla traditioner är nog kvar skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: Västmanländska i Skåne

När infaller din blixtvisit i Västra Aros?

Postat av: Jenny

GroBAN, Pierre. Inte Grober... Viktiga grejer!

Påminde elektrikerna dig också om nordirländaren - du kom aldrig tillbaka efter din blixtvisit hemma... Jaja, jag förlåter dig för vårt missade möte i eftermiddags, bara jag får höra alla smaskiga detaljer imorgon! ;o)

2007-12-20 @ 20:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback