Hemma

Så då var man hemma igen. Var en skön jul i Västerås. Jag tycker staden riktigt har piggat upp sig. Igår gick jag och kusin C förbi den lokala gayklubben och idag såg jag två killar kyssas på perrongen så nu kan jag fan flytta hem.

Ett problem med bloggen är att flera barn6 och djur6sidor länkar till min blogg. Det verkar som att dessa sidor har egna sökmotorer som buntar ihop ord helt felaktigt och helt plötsligt finns adressen till min blogg på dessa sidor.

Detta är något som stör mig enormt. Det är ju liksom inget jag kan göra men tycker det är obehagligt att min domän syns på såna sidor.

När jag kollar sökord för goggle för att hitta min blogg så är det många såna ord också. Ja alltså det hittar ju inte det dem söker men ger ändå en äckelkänsla

Kommentarer
Postat av: Rexxie

Lokal gayklubb? Vad heter den och var ligger den?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback