Gammal goding

Det här var så kul och elakt. Killen skickades in på samtal några dagar senare.


Kokain i Body shops produkter

Idag hade vi ett litet minitest. Var en artikel om bland annat att L'Oreal har köpt Body shop som man skulle analysera.

Det finns en kille i klassen som är megasvag. Man märker att skolan tycker att det är ett misstag att han blev antagen. Hans engelskatest från hemlandet måste varit rena lögnen. Hur som helst. Han satte sig brevid mig. Något han aldrig gjort förut och självklart tjuvtittade han på mig.

Jag skrev snabbt en A4 där jag hittade på en historia om hur Body shops grundare var prostituerad och det var genom att sniffa kokain som hon kom på konceptet till sina första produkter. Många av Body Shops produkter innehåller fortfarande idag kokain, skrev jag. Han kopierade varje ord såg jag och lämnade in det. Jag skrynklade ihop mitt papper och slängde det......

2007-maj-09 @ 14:42


Kommentarer
Postat av: M L

Hahahahahaha lövely :))))

2007-12-09 @ 22:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback