Ett öppet brev till damen på blå linje

Kära du kvinna i glasögon och gäll röst som pratade i mobilen

Hur i helvete kan man sitta på tunnelbanan och lämna ut sin personal på det sättet. Ett av dina största bekymmer var det höga antalet sjukskrivningar. Tacka fan för det med dig som chef.

Det var ju rätt uppenbart vilket flygbolag du jobbar på . Nästa gång jag är på Arlanda ska jag ta med mig blommor till incheckningspersonalen eftersom de verkar vara de som led mest under ditt styre.

Och var det nödvändigt med en telefon? Du skrek ju så det måste hört dig på Arlanda. Om du hade sett dig om lite så hade du sett att vi andra hoppade till varje gång du skrek ut en siffra.

//Pierre

Kommentarer
Postat av: Big Mummy

Vill bara förtydliga för alla läsare av denna blogg: DET VAR INTE JAG!!!

2007-12-07 @ 21:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback