En bög och kärlek

En av de vanligaste mejlfrågan som jag får är om kärlek. Vill jag träffa någon? Vad gör jag åt det? Evigt singel?

Jag har väl undvikit detta ämne för att jag inte vet vad jag ska svara. Visst om jag träffar någon så gör jag det. Men samtidigt så vet jag inte vad jag ska göra för att öka på tempot i jakten. På jobbet diskuterade jag detta med Fröken X. Vi är båda trötta på alla knepiga hejarop man får som singel. En till som säger "det finns någon för alla" och jag klappar till dem.

På något sätt så har jag väl ställt in mig på att bli singel för evigt. Det bara är liksom så. Om jag spontant tänker på min framtid så involverar det aldrig någon annan i mitt liv. Kanske är där felet sitter. Men ska man vara helt ärlig så är det väl inte direkt att man.

För mig så finns det nog något från barndomen också. Det är ju något konstigt med att jag och mina två bröder är så genomgående singlar och det är absolut det enda vi har gemensamt. Jag har ett tänk om det där men ska nog inte exponera det här.

Ja ja man får väl se vad livet blir....

Kommentarer
Postat av: Tiffaany

Det låter som du har varit singel i flera år eller jag aksnke tolkade det fel.. men om du vill hitta en partner vart villd u hitta den eprosnen isåna fall?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback