Det här vill jag ju gärna minnas nu när man är tebax på XXX

Chefen Pierre

Ja fy fan va de var jobbigt med de där låtsasintervjuerna i skolan.

Men visst alla HR-konsulterna tyckte jag skulle bli chef. Detta kanske är ngt slags särskilt universum?

För i Sverige finns det ju fan ingen chans att jag skulle bli chef.

Om jag översätter lite av det skriftliga jag fick:

"Bra strategiskt tänk. Kan leda en stor media kampanj"

"Naturlig ledare. Får saker gjort"

"Mycket disciplinerad och hög självkontroll"

"Avslappnad men ändå alltid den rätta businesstanken"

"Fenomenal säkerhet. Kan klara media på ett naturligt och bra sätt. Bör arbeta med pressfrågor"

"En unik kunskap om marknadsföring på Internet. Detta är kunskap man bara kan få via erfarenhet"

"Bra närvaro. Har alltid det rätta svaret"

Kära kollegor

Känner ni igen något??? 2007-maj-17 @ 21:49

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback