Bojkotta barnporren i Eurovision

Jag trodde jag aldrig jag skulle använda ordet bojkotta i samma mening som Eurovision. Men lördagens ESC Junior bör bojkottas. De nordiska public service företagen har ju dragits sig ur och låtit de kommersiella kanalerna ta över detta smaklösa evenemang. Här i Sverige är det TV4.

Jag tycker det är så överdjävulskt vidrigt att behöva se på när 9-åriga flickor ska svänga med kjolen och visa trosorna för att se sexiga ut och en hel del av barnen ser lika drillade ut som en robot. All heder åt SVT som hade smak nog att dra sig ur detta elände som lämnar en bitter eftersmak!


En av deltagarna

Kommentarer
Postat av: M L

Håller med, det är ju äckligt rent ut sagt!

2007-12-05 @ 21:17:06
Postat av: Ponte

Du har helt rätt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback