Blogg som bok

Jag tänkte använda en gratistjänst på nätet för att få ihop Oxford och Lyondelarna av bloggen i en pocketbok som ett minne för mig.

Men då måste jag sitta och kopiera in texten i word inlägg för inlägg. Eftersom bloggen inte visas i kronologisk ordning så måste jag göra så. Det kommer ta en vecka.

Och så ska jag skissa på ett omslag. Nu skulle jag behövt min lilla Mamma E.

Och nu måste jag ju sitta och läsa varje litet inlägg. Men herregud vilka grejer jag har skrivit. Inte undra på att man har konstigt rykte.

Och så blir jag alldeles nostalgisk och minnena väller över mig!!

Kommentarer
Postat av: Suhrskan

tålamod kära du tålamod........fortsätt jobba du....

2007-12-07 @ 21:30:31
Postat av: Big Mummy

Det är bra att du håller dig fullt sysselsatt med att klippa och klistra i Word - det ger dig lite mindre tid till dina sedvanliga orgier!

2007-12-07 @ 21:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback