Big Mummy

För det första så skulle jag uppskatta några tips på hur man blir av med en förkylning. Känner mig helt sänkt på kvällarna.

Big Mummy ska nu åka till London och fläka ut sig. Hon är inte rädd att häva fram båda sina könsorgan som den hermafrodit som hon är.

Det finns några ämnen som är tabu vid diskussioner med Big Mummy:

1. Finland. Mitt älskade hemland som Big Mummy inte tål.

2. Norrland. Big Mummy är en riktig liten lapphora men hon vill helst att man ska tro att hon är född på Östermalm.

3. Flygrädsla. Big Mummy har låg acceptans för alla slags irrationella känslor.

4. Bo utanför Stockholm. Big Mummy tror man dör om man inte bor i Sthlm.

5. Social rättvisa. Dela samhällets resurser lika.

6. Big Mummys dryckesvanor. Hon ger gärna sken av att hon inte står som Kicki med en falukorv och vodka i garderoben.

7. Billiga Primark i London. Big Mummy köper gärna en tshirt för 1000 kronor bara för att hon tror att hon ser ut som en Abercrombie-modell i den.


Kommentarer
Postat av: Big Mummy

Dagens huskur: Om du låter bli att suga så jäkla mycket XXX så kanske du slipper allsköns bassilusker i halsen!

1. Har inget emot Finland, men vill absolut inte bo där. Känns som en f.d. östrepublik om du frågar mig.

2. Har inget emot Norrland. Heller... Men vill absolut inte bo där. Finns ju för fan inget att göra! Och finns det till äventyrs något att göra så är det i "grannbyn" - 72 mil bort!

3. Din flygrädsla ÄR irrationell! Du kan XXXXXX med okända karlar i de mest obskyra miljöer utan att blinka, undertecknad skulle vara vettskrämd!

4. Jag skulle gärna bo någon annanstans än i Stockholm, men då måste jag flytta utomlands igen för i Sverige finns inget större - och jag vill inte "byta ner" mig. :-)

5. Dela SAMHÄLLETS resurser lika - det är helt OK, bara jag får behålla hela MIN lön själv! :-)

6. Mina dryckesvanor! Herregud, har inte druckit alkohol sedan jag var på konferens för 2 veckor sedan och då drack jag 2 glas vin!

7. Menar du att man inte automatiskt ser ut som en A&F-modell när man får på sig deras kläder? Jag såg ju ut som Onslow i Primark-tröjan??! Borde ju vara samma effekt åt båda hållen?!?

2007-12-07 @ 22:18:31
Postat av: Big Mummy

Är ju nästan komiskt med reklambannersen på din blogg: För oss som älskar mat!

Herregud, Hemköp har ju verkligen hittat rätt!

2007-12-07 @ 22:21:16
Postat av: Pierre

Finland är ju ett underbart land. Och jag har aldrig varit nära ngn XXX och du super värre än Mamma S. Och du skulle bara kunna jobba som modell för BILSKYDD!!!

2007-12-07 @ 22:22:06
Postat av: Pierre

Och det ska jävligt mycket till för att du ska erkänna din lappska bakgrund.

2007-12-07 @ 22:23:16
Postat av: Big Mummy

Du har aldrig varit nära en XXX - herregud, tror jag får kalla in mitt karaktärsvittne numero Uno: "Suhrskan"!

Och jag skulle gärna erkänna min "lappska" bakgrund. Om jag hade någon! Det närmsta jag kommer är det lappskojs det bjöds på när jag gick i skolan. Jag har för mig att jag tyckte det var rätt gott...

2007-12-07 @ 22:44:46
Postat av: Pierre

Suhrskan såg mig som en anständig granne

2007-12-07 @ 23:22:33
Postat av: Ponte

När man läser inlägget inser man snabbt att Big Mummy är en fantastisk personlighet...

Postat av: Big Mummy

O ja - det är jag det! Förutom allt elakt förtal jag får stå ut med!

2007-12-09 @ 10:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback