Vaniljsex eller smisk

INGET FÖR KÄNSLIGA

Jag har den senaste tiden hårdstuderat gaysajten qx.se som är en mix mellan community och onlinetidning.

Jag måste erkänna att jag jag är för "vanilla", dvs jag gillar bara enkelt vanligt sex. Det jag alltid sett som kinky till exempel läder, smisk etc verkar ju vara vardagsmat.

Och herregud va konstiga saker folk gillar. Extra hot just nu verkar vara str8 killar som vill bli knullad av sin tjej med en strapon (en dildo i sele som tjejen sätter på sig).

Och sedan i övrigt så ska det slickas fötter och gud vet allt vad det är.

Det tragiska är att så många unga bögar verkar gå ut så hårt. Man ställer upp all slags sex oskyddat och man skryter genom att lägga upp filmer på sig själv. Detta är väl tyvärr samma press som sätts på tjejer.

Jag ska börja hänga med Big Mummy på hennes kinky söderklubbar. Jag är för enkel med mitt vaniljsex. Ska man hitta någon så ska man nog bli mer avancerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback