Väder

Ja herregud, vad ska jag skriva. Vädret är blandat: moln, blåst och regn.

Kommentarer
Postat av: Västmanländska i Skåne-exil

Men du - vad händer nu? Ska du tillbaka til jobbet? Har du fått tillbaka din lägenhet?

Postat av: Västmanländska i Skåne-exil

En liten utmaning ligger på min blogg. Så har du nått att pyssla med.

2007-08-29 @ 14:20:29
URL: http://ulejbro.blogsome.com
Postat av: Big Mummy

Söker inte åländska motsv. till SMHI möjligtvis en väderobservatör? Då har du sysselsättning var 4:e timma, för jag har för mig att det är så ofta som siffrorna ska rapporteras in...

2007-08-29 @ 15:53:08
Postat av: Tjänsteledig

bra att du inte skriver långa haranger. Hinner inte uppdatera mig eftersom jag nuförtiden bara har tillgång till en konkurrerande verksamhets nätverk på dagtid och där är din blogg spärrad på grund av deras policy *s*

2007-08-29 @ 15:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback