Pedofiler, bögporr etc.

Satt och läste lite olika diskussioner på gaysajten QX. Bland annat finns det en klubb "Pedofiler är människor också". Poängen ska vara att inte döma tankar utan handlingar. Jag fattar faktiskt inte poängen.

Jag är inte speciellt konstruktiv i denna fråga. Nej de är inte människor. För min del får de gärna sterilseras eller något sådant.

Ett bekymmer som media uppmärksammar ibland är ju att på QX finns det klubbar för dem som gillar far/son-lekar. Ja jag förstår det inte men visst alla medlemmar är ju vuxna så man kan väl inte förbjuda det heller. Fast jag kan ju inte förstå mockasin, electro eller bajssex heller och såna verkar det vimla av.

På QX finns det också massa klubbar och diskussioner om olika bögporrstjärnor. Jag blir så full i skratt när man läser detta. Är såna seriösa diskussioner där man går igenom filmerna som om de vore oscarsvinnare. Och exakt vilka talanger som deras favoritstjärna kommer att tillföra.

Men herregud, är det inte rätt uppenbart vilka talanger som krävs för en porrfilm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback