Förväntar jag mig..

Förutom utlagda palmblad förväntar jag mig följande vid återkomsten till jobbet:

Mamma E: Jag har möblerat om och allt är som nytt. Nu dejtar jag budkillen.

Fru P : Men du då?

Mamma S: Jag firar med en Ramlösa på lördag.

Miss E: Jag sitter här tyst med armarna hängandes ner.

HR-Bimbon: Jag äter vad som helst. Speciellt blodigt.

Vaxholmsmiljonären: Du är min stora kärlek

Farbror R: Jag sitter här tyst och väntar på tilltal

Efter att slängt ut en kollega med bebis på gatan och en annan kollega ut från XXX så kommer jag hålla en låg profil. Jag kommer sitta tyst med slokhatt och solglasögon a la Greta Garbo "I want to be alone"


Kommentarer
Postat av: Annika

Har Big Mummy gatt i kloster? Daligt med kommentarer pa sistone. Och ve och fasa, har dina kollegor glömt dig?

2007-08-13 @ 22:23:47
Postat av: Mamma E

Det är inte lite du begär och hur ser budkillen
ut, menar du Leif?

2007-08-14 @ 14:38:12
Postat av: Anonym

Ramlösa? Du menar väl damcykel?

2007-08-15 @ 08:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback