En liten lista

Har du varit otrogen?  Nej den tragiska sanningen är att jag knappt haft någon att vara otrogen mot.

Vilken är bäst, bostadsorten eller födelseorten? Västerås finns alltid i mitt hjärta men älskar lilla Sumpan.

Madonna eller Britney Spears? Madonna alla gånger...

Bör Sverige öka sitt bistånd? Nej absolut inte

Ryanair eller SAS? SAS forever. Sätter inte min fot hos Ryanair

Bojkotta Sthlm Pride? Ja de senaste 2 åren har jag ju gjort det.

Öppet förhållande? Dvs sex med andra är ok. Näää inte för min del.

Bastuklubb eller hemmakväll? Oooo hellre en trist hemmakväll

Passiv eller aktiv i sängen? Usch sånt svarar jag inte på

Sett någon du känner ha sex? Ja tyvärr, men vi låter den vara anonym

Stockholm, Åland eller Gbgs skärgård? Åland är ju det jag känner bäst så det är vinnaren men GBG är min barndom.

Kommentarer
Postat av: Ponte

Har du tröttnat på bastuklubbar? Eller är det läderklubbar nu mer?

2007-08-14 @ 22:50:02
Postat av: Micke

Vad har du emot Ryanair?

Postat av: Big Mummy

Bastuklubb är nog bara tillfälligt "on hold" nu när det ska levas på CSN:s magra apanage. :-)

2007-08-18 @ 19:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback