Åländsk position

Hej Pierre

Jag läste några av dina inlägg om Åland. Jag fattar inte, gillar du eller hatar du Åland? Varför vill du inte bo där?

//Mariehamn















Hej Mariehamn

Jag älskar Åland. Det är verkligen en fantastisk plats.

När detta utlandsäventyr är över så återgår jag till mitt vanliga liv som innebär resor till åland med jämna mellanrum.


Ja flytta dit är en annan sak. Jag har två av mina bästa vänner där. Men med den logiken så kan jag ju också flytta till Kusin C i Amsterdam.

Jag älskar att vara där. Jag är ju inflyttad till Stockholm och jag är nog innerst inne en småstadspojke. Dock skulle jag sakna BÖGAR om jag bodde på Åland. Men i övrigt skulle jag trivas.


//Pierre

Kommentarer
Postat av: Kusin C

Jaha vilka är dina 2 bästa vänner här??? Jag och Apan??

2007-08-21 @ 20:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback