Vem är du?


Nu hoppas jag att kommentatorsfunktionen funkar på denna blogg.

Jag skulle vilja veta lite om mina trogna läsare.

Ditt namn/alias/nickname:

Har vi träffats på riktigt:

Om vi har träffats, när var första gången:

Är du homo/hetero/bi/trans?:

Din ålder (ungefär):

Hur ofta besöker du min blogg?:

Vad tycker du om den här versionen?:

Är du döpt och konfirmerad?:

Kommer jag nånsin bli gift?:

Vad skulle du vilja läsa mer om i bloggen?:

Skapad av mrsE onsdag, april 25 2007 21:46:48

Ditt namn/alias/nickname: mrsE

Har vi träffats på riktigt: Nä.

Om vi har träffats, när var första gången:

Är du homo/hetero/bi/trans?: Nä, trist hetero. Fast vill vara lite queer ändå.

Din ålder (ungefär): 33

Hur ofta besöker du min blogg?: Ett par gånger i veckan

Vad tycker du om den här versionen?: Snygg.

Är du döpt och konfirmerad?: Döpt men inte konfirmerad. Har lämnat SK.

Kommer jag nånsin bli gift?: Man blir inte gift - man gifter sig ;-)

Vad skulle du vilja läsa mer om i bloggen?: Gayscenen

Skapad av Linda onsdag, april 25 2007 19:40:18

Ditt namn/alias/nickname:Linda

Har vi träffats på riktigt:nope

Om vi har träffats, när var första gången:

Är du homo/hetero/bi/trans?:hetero än så länge

Din ålder (ungefär):31

Hur ofta besöker du min blogg?:det blir nog minst en ggn om dan...

Vad tycker du om den här versionen?:ser bra ut än så länge

Är du döpt och konfirmerad?:japp, fixade bägge samtidigt

Kommer jag nånsin bli gift?:självklart du som verkar så jättegullig

Vad skulle du vilja läsa mer om i bloggen?:fortsätt bara som förut


Skapad av Älmhultspappan onsdag, april 25 2007 19:19:13

Ditt namn/alias/nickname: Älmhultspappan

Har vi träffats på riktigt: Ja

Om vi har träffats, när var första gången: På plan 8.

Är du homo/hetero/bi/trans?: Jag tror jag är hetero.

Din ålder (ungefär): 32, fortfarande :)

Hur ofta besöker du min blogg?: Ett par ggr i veckan

Vad tycker du om den här versionen?: Coolt med egen domän

Är du döpt och konfirmerad?: Ja

Kommer jag nånsin bli gift?: Vettegudarna

Vad skulle du vilja läsa mer om i bloggen?: Dina bröder.



Skapad av M L onsdag, april 25 2007 18:10:51

Ditt namn/alias/nickname: M L

Har vi träffats på riktigt: Nopes

Om vi har träffats, när var första gången:

Är du homo/hetero/bi/trans?: Hetero

Din ålder (ungefär): 29

Hur ofta besöker du min blogg?: Minst en gång om dan

Vad tycker du om den här versionen?: Very nice

Är du döpt och konfirmerad?: Döpt två ggr men ej konfirmerad

Kommer jag nånsin bli gift?: Ja

Vad skulle du vilja läsa mer om i bloggen? Sex. Ditt sexande alltså


Skapad av Västmanländska i Skåne-exil onsdag, april 25 2007 16:14:49

Ditt namn/alias/nickname: Västmanländska i Skåne-exil

Har vi träffats på riktigt: Ja, typ varje dag i 3 år

Om vi har träffats, när var första gången: Det var väl 1990 i nåt trist klassrum på Rudbeck

Är du homo/hetero/bi/trans?: Hetero

Din ålder (ungefär): 32 (fortfarande ung och fräsch - har ju inte fyllt 33 än som vissa andra ...)

Hur ofta besöker du min blogg?: Varje dag, ibland flera gånger om dagen om det är tråkigt på jobbet (och det är det ju oftast!)

Vad tycker du om den här versionen?: Ser OK ut

Är du döpt och konfirmerad?: Japp, både det ena och det andra

Kommer jag nånsin bli gift?: Kanske inte

Vad skulle du vilja läsa mer om i bloggen?: Smask är ju alltid kul, men jag uppskattar framförallt dina vardagliga betraktelser av samtiden


Skapad av Ron onsdag, april 25 2007 14:39:55

Ditt namn/alias/nickname: Ron

Har vi träffats på riktigt: Japp, vi har till och med bott ihop

Om vi har träffats, när var första gången: 199? kommer faktiskt inte ihåg ordentligt.

Är du homo/hetero/bi/trans?: Übergay

Din ålder (ungefär): 35

Hur ofta besöker du min blogg?: Nån gång om dagen

Vad tycker du om den här versionen?: Snygg. Vilket bloggverktyg använder du?

Är du döpt och konfirmerad?: Ja och ja

Kommer jag nånsin bli gift?: Det tror jag.

Vad skulle du vilja läsa mer om i bloggen?: Din syn på samtiden


Skapad av Fru P onsdag, april 25 2007 14:10:39

ja va då kopiera nu får mitt svar bli helhemligt!!!!

Skapad av Fru P onsdag, april 25 2007 14:09:43

Ja men lite struktur nu. Kopiera listan:

Ditt namn/alias/nickname:

Har vi träffats på riktigt:

Om vi har träffats, när var första gången:

Är du homo/hetero/bi/trans?:

Din ålder (ungefär):

Hur ofta besöker du min blogg?:

Vad tycker du om den här versionen?:

Är du döpt och konfirmerad?:

Kommer jag nånsin bli gift?:

Vad skulle du

Ja men lite struktur nu. Kopiera listan:

Ditt namn/alias/nickname:

Har vi träffats på riktigt:Ja

Om vi har träffats, när var första gången: i ett fika rum

Är du homo/hetero/bi/trans?:hetero

Din ålder (ungefär): 35

Hur ofta besöker du min blogg?:nästan varje dag och i bland flera gånger.

Vad tycker du om den här versionen?: snyggare

Är du döpt och konfirmerad?: jajamensan!

Kommer jag nånsin bli gift?: JA

Vad skulle du

ja läser allt....



Skapad av Sandra onsdag, april 25 2007 14:02:05

Ditt namn/alias/nickname: Sandra

Har vi träffats på riktigt: Nopp

Om vi har träffats, när var första gången: -

Är du homo/hetero/bi/trans?: Hetero

Din ålder (ungefär): 21

Hur ofta besöker du min blogg?: Varje dag, mer eller mindre utan undantag

Vad tycker du om den här versionen?: Ser bra ut

Är du döpt och konfirmerad?: Båda delarna

Kommer jag nånsin bli gift?: Ooo ja, det står säkert skrivet i stjärnorna någonstans

Vad skulle du vilja läsa mer om i bloggen?: Är så nyfiken på vad du har för "relationer" med personerna som ofta omnämns i din blogg...


Skapad av Ponte onsdag, april 25 2007 13:24:16

Ditt namn/alias/nickname: Ponte

Har vi träffats på riktigt: Nej

Om vi har träffats, när var första gången: På en bordell i Borås kanske?

Är du homo/hetero/bi/trans?: Homo mestadels

Din ålder (ungefär): 31

Hur ofta besöker du min blogg?: några gånger om dagen

Vad tycker du om den här versionen?: Verkar bra

Är du döpt och konfirmerad?: Döpt ja, konfirmerad nix.

Kommer jag nånsin bli gift?: Det tror jag att du blir...

Vad skulle du vilja läsa mer om i bloggen?: Allt smaskigt fungerar

Skapad av Pierre onsdag, april 25 2007 12:33:53

Ja men lite struktur nu. Kopiera listan:

Ditt namn/alias/nickname:

Har vi träffats på riktigt:

Om vi har träffats, när var första gången:

Är du homo/hetero/bi/trans?:

Din ålder (ungefär):

Hur ofta besöker du min blogg?:

Vad tycker du om den här versionen?:

Är du döpt och konfirmerad?:

Kommer jag nånsin bli gift?:

Vad skulle du vilja läsa mer om i bloggen?:


Skapad av Vaxholmsmiljonären onsdag, april 25 2007 11:47:47

Vaxholmsmiljonären. Jajamänsan. 2000-03-01 i ett fikarum. Nix. Typ 40. Ganska ofta. Inte mycket att tycka om ännu. Bara det ena. Alla gånger! Mig själv så klart.

Skapad av Mamma E onsdag, april 25 2007 11:22:10

Ja, 2003, hetero, 55+, varje dag, ser bra ut, ja (men inte mina barn och barnbarn), skulle i alla fall vara roligt att komma på ditt bröllop (jag har ju en uppgift att fylla), kan inte komma på något just nu

Skapad av Pierre onsdag, april 25 2007 11:11:09

Oj, texten var rätt blek här.

Om man gör fet då.


Skapad av Annika onsdag, april 25 2007 10:58:43

Annika. Nej vi har nog inte träffats. Hetero. 45 ar. Oftast flera ggr om dagen. So far so good. Döpt och konfirmerad, ja dessvärre. Vill du gifta dig ska du göra det. Dina karlhistorier, da lär du ju aldrig fa slut pa orden :)


Kommentarer
Postat av: Fröken K

Ditt namn/alias/nickname:Fröken K
Har vi träffats på riktigt:Nix
Är du homo/hetero/bi/trans?:Ja - jättemycket hetero.
Din ålder (ungefär): ungefär? får man välja här? hmm.. vill gärna vara 30 men har hunnit fylla 32.
Hur ofta besöker du min blogg?: Då och då, det är ju så snygga bilder på män på din sida...:-)
Vad tycker du om den här versionen?: Gör mig glad!
Är du döpt och konfirmerad?:Nix
Kommer jag nånsin bli gift?:Hmm.. vill du bli gift?
Vad skulle du vilja läsa mer om i bloggen?:Bara du inte slutar skriva. Du gör mig glad!!

Postat av: Ponte

Är det meningen att alla ska ha möjlighet att radera andras comments?

2007-04-26 @ 09:03:10
URL: http://pontec.blogspot.com/
Postat av: Zophie

Ditt namn/alias/nickname: Zophie

Har vi träffats på riktigt: Nej, galen stalker.

Är du homo/hetero/bi/trans?: Mets hetero. Frivillig tolkning.

Din ålder (ungefär): 20

Hur ofta besöker du min blogg?: En gång per dag.

Vad tycker du om den här versionen?: Beroendeframkallande.

Är du döpt och konfirmerad?: Ja, ironi.

Kommer jag nånsin bli gift?: Ja, jag tror på dig.

Vad skulle du vilja läsa mer om i bloggen?: Mer av allt. Keep up the good work.

2007-04-26 @ 09:57:21
URL: http://zophie.blogg.se
Postat av: Kusin C

Ditt namn/alias/nickname: Kusin C=Camilla

Har vi träffats på riktigt:Oooooo ja, plus att vi hors pa telefon i princip varje dag

Om vi har träffats, när var första gången: I musiksalen pa Rudbeck (Ullis det var musiksalen :)

Är du homo/hetero/bi/trans?:Hetero

Din ålder (ungefär):32

Hur ofta besöker du min blogg?:Oftast varje dag pa jobbet, hoppar over ibland dock

Vad tycker du om den här versionen?: Jo den ar val ok

Är du döpt och konfirmerad?:Japp

Kommer jag nånsin bli gift?: Du eller jag? Jag hoppas att jag blir det i alla fall.. och du med om du nu vill det

Vad skulle du vilja läsa mer om i bloggen?: Det ar nog ratt ok som det ar, resten hor jag ju pa telefon ;)

2007-04-27 @ 15:02:42
Postat av: blogg_bohemen

Ditt namn/alias/nickname: blogg_bohemen

Har vi träffats på riktigt: nej, jag följer dig bara troget via bloggen

Är du homo/hetero/bi/trans?: hetero med bisexuell sambo

Din ålder (ungefär): 28

Hur ofta besöker du min blogg?: typ jämt ...

Vad tycker du om den här versionen?: blir nog bra

Är du döpt och konfirmerad?: ja, både och.

Kommer jag nånsin bli gift?: jag tycker inte äktenskap är något att sträva efter så jag hoppas att du klarar dig undan! :)

Vad skulle du vilja läsa mer om i bloggen?: Gillar ju blandningen du har nu ... alltid intressant att veta mer om din "riktiga" familj, och naturligtvis vill jag veta mer om ditt kärleksliv! :)

2007-04-29 @ 11:05:41
URL: http://bohemianrhapsody.blogg.se
Postat av: Tanten

Ditt namn/alias/nickname: Tanten

Har vi träffats på riktigt: Nej. Inte än.

Är du homo/hetero/bi/trans?: Hur ogärna jag än vill, så måste jag i praktiken stämpla mig som tråkhetero. Not for lack of trying, though. Jag har haft sex med två kvinnor vid tre tillfällen, inget av det var särskilt upphetsande. Jag har också varit kär i min bästa kompis, längelänge, men kunde aldrig föreställa mig att ha sex med henne. Och jag har aldrig haft sexuella fantasier om kvinnor.

Din ålder (ungefär): Född på det grälla sjuttiotalet.

Hur ofta besöker du min blogg?: Ofta. Flera gånger om dagen, när jag går mina nätrundor.

Vad tycker du om den här versionen?: Roligt med aktiva läsare!

Är du döpt och konfirmerad?: Nej det är jag då rakt inte.

Kommer jag nånsin bli gift?: Vill du någonsin bli gift? Jag tycker nog att det verkar vara en rätt trist historia, det där med äktenskap.

Vad skulle du vilja läsa mer om i bloggen?: Det jag från början fastnade för var ju dina sylvassa debatter med olika utvalda plastsläktingar. Sjukt roligt. Mer sådant! Annars har jag verkligen uppskattat dina allvarligare, personliga inlägg.

Tack för en skitbra blogg!

2007-04-29 @ 23:58:58
URL: http://tantens.blogg.se
Postat av: Bimbo Boy

Hej! Jag äger bloggklubben på QX och alla länkar där kommer att tas bort. Jag och min vän har precis startat en hemsida för HBT-bloggare som kommer att ge fler läsare av medlemmarna bloggar! Lägg gärna upp din blogg där istället: http://www.gaybloggar.se

2007-05-21 @ 13:10:02
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback