Varför man bloggar

Hittade det här bloggformuläret:

Varför bloggar du? Detta är faktiskt först och främst min egna dagbok för att minnas. Sedan är det också ett sätt för vänner hemma att se vad jag gör.

Stimulerar det ditt ego att blogga? Ja nu är det väl delvis ett behov av att synas men samtidigt har jag inte så jäkla många läsare.

Läser du andra bloggar? De jag läser finns i min länklista plus Pontes blogg som jag glömt länka till.

Vad skriver du inte om? Ja det är väl inte mycket. Går inte in på några oanständigheter eller mina egna ömma tår.

Har någon reaktion från läsare förvånat dig? Minsta lilla känsloyttring eller något personligt så verkar folk så chockade. Jag måste ge ett iskallt intryck vanligtvis eftersom ingen verkar tro att jag känner något.

Gömmer du bloggen för någon? Ja

Har du fått någon dejt via bloggen? Nej och det tror jag inte är möjligt.

Tänker du byta bloggleverantör? Ja tekniskt går ju blogg.se inte bra men vet inte vad jag ska byta till.

Har du någonsin uppmanat till en olaglig handling på din blogg? Nej

Har du något politiskt syfte med din blogg? Nääää, kan man väl inte säga

Vill du framföra något religiöst i din blogg? Näää inte det heller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback