Sex på jobbet

Ja jag vet att detta har blivit en listblogg men bara en innan sovadags...

Vill du bli chef? Jo men skulle jag nog vilja

Har du haft sex på jobbet? Nej, ingen har liksom erbjudit sig

Förutom Sverige, vilket land skulle du vilja arbeta i? Oj vet inte. Nej usch ingen aning. Bor gärna i Frankrike men vill man jobba där??!!

Behöver fackets makt försvagas i Sverige? Nej så inte fan blir jag chef ahhahah

Säger du vad du tycker på jobbet? Ja herregud. Säger för mycket.

Vad är din är det första verktyg du som chef för interninformationen skulle installera? Absolut ett intranär

Tror du på jämlikhet mellan könen? Ojaaaaaaa

Har du stulit från jobbet? Näää, skulle vara ngn penna då.

Har du fuskat med lönen? Nej, jag kan inte ens komma på hur jag skulle fuska med den.

Har du blivit förälskad på jobbet? Nej inte det helelr. Fan va eländigt det blev nu då :-)

Vet du något riktigt smaksigt om en kollega som du aldrig har berättat? Ojaaaa verkligen!

Kommentarer
Postat av: MrsE

Den där listan snor jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback