Sex med kvinnor eller män?

Vad är värst/sämst?

Köpa eller sälja sex?
Köpa!!

Engelsk mat eller surströmming? Surströmming faktiskt. Fy farao va jag tycker det är äckligt.

Män som kör bil eller kvinnor som kör bil? Män är säkert värre

Skåne eller Norrland? Alltid älskat Skåne

Västerås eller Norrköping? Norrköping så klart. Vås är ju min älskade hemstad.

Elektriska stolen eller giftinjektion? Är nog lika illa

Pest eller kolera? Är nog lika illa


Eurovision eller Dansband? Dansband så klart

SVT eller TV4? TV4, jag tycker de har helt tappat konceptet senaste åren.

Madonna eller Britney Spears? Britney Spears, verkar ju helt väck.

Sex med kvinna eller sex med man? Sex med kvinna är ju värst, usch va äckligt

Stina eller Allsång på Skansen? Tyvärr måste jag säga Stina. Vet inte vad som har hänt med henne men hennes nya program är bara inte bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback