Sanning eller k...

Måste ju reda ut några vanliga frågor:

Har du haft en relation med Big Mummy? Jag har ögon, smak och någon slags åldersgräns!!!

Tittar du ofta på porr? Nej jag är inte intresserad av porr. Det enda jag har sett har varit när Big Mummy tvingat mig.

Är du och kusin C kusiner på riktigt? Många skulle nog tro att vi är enäggstvillingar men nej vi är inte kusiner.

Du kommer verkligen hem till jul? Ja då är mitt utlandsår slut och jag kommer längta hem.

Längtar du hem nu? Nej faktiskt inte

Varför går du inte ut oftare i England? I Oxford finns bara två små gaypubar och jag drar mig för bussresan till London nattetid. Men nästa vecka blir det Orgy-weekend för då anländer Big Mummy.


Hur går det ekonomiskt? Det går dåligt. Jävligt dåligt. Och jag kan då inte anklagas för att ha levt ett utsvävande liv här inte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback